FANDOM

DamasMuokkaa

151px-Damas

'Damas' oli Spargus Cityn kuningas, Haven Cityn oikeutettu monarkki ja Jakin isä. Hän teki ensiesiintymisensä kolmannessa osassa.

Luonne Muokkaa

Damas on jämäkkä johtajaluonne joka palkitsee mielellään urheista suorituksista, mutta myös rankaisee typeryyksistä. Damas on erittäin periaatteellinen ja tietämättään myös omaa poikaansa kohtaan erittäin ankara kurinpitäjä. Damasin ja Jakin suhde kehittyy hitaasti hyvin läheiseksi ja tämä alkaa osoittaa suurta välittämistä poikaansa kohtaan.

Damas on myös hyvin vakava, asia kerrallaan etenevä mies. Hän ei pidä jaarittelusta ja tehokkuuden nimissä usein sivuuttaa muodollisuudet.

Jak 3 Muokkaa

Hänen ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa esiintymisensä tapahtuu ensimmäisen Jak-trilogian päätösosassa, jossa hänet tavataan ankarana ja tiukkana johtajahahmona. Tarinan edetessä Damasin ja Jakin suhde lämpenee hitaasti syväksi ystävyydeksi ja tämä alkaa osoittaa jopa isällisiä tuntemuksia häntä kohtaan, tietämättä sukulaissuhteestaan. Hän muun muassa paljasti pojalleen olleensa Haven Cityn kuningas, kunnes Praxis petti hänet. Viimeisillä sanoillaan Damas vannottaa Jakin etsimään hänen ainoa poikansa ja esitti amuletin, joka edusti hänen sukujuuriaan, samalla paljastuen Jakin isäksi.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki