FANDOM

F4c46ca73a6150 full.jpg

Dark Jak on Jakin pimeä puoli jonka hän sai Dark Eco-kokeilujen yhteydessä ollessaan kaksi vuotta tyrmässä. Dark Jak on normaalia Jakiä huomattavasti voimakkaampi ja väkivaltaisempi. Ulkonäkö muuttuu lievällä pituus -ja leveyskasvulla, sarvet kasvavat hänen päähänsä, silmien väri tummenee, hänelle kasvaa pitkät kynnet sekä hänen hiuksensa ja ihonsa muuttuvat kalpeanvalkoisiksi.

Voimat Jak II:ssa. Muokkaa

  • Dark Bomb - Tuhoisa paineaalto, joka leviää Jakin hypätessä ilmaan ja vapauttaessa kaiken Dark Econ ruumiistaan kerralla.
  • Dark Blast - Toimii samalla periaatteella, kuin Dark Bomb, mutta leviää pidemmälle alueelle tehden vähemmän vahinkoa.
  • Giant Jak - Jak muuttuu vähintään kolme kertaa suuremmaksi, kuin normaalissa koossaan. Hän kykenee tässä muodossa tuhoamaan zoomereita yhdellä lyönnillä ja heittää vihollisia, kuin heinää. Muutos, kuitenkin kuluttaa todella paljon Dark Ecoa, jonka takia kestää vain todella pienen hetken.

Voimat Jak 3:ssa. Muokkaa

  • Dark Bomb
  • Dark Blast
  • Dark Punch - Tuhoisa pallomainen säde, joka lentää lävistäen usean vihollisen kerralla. Tämä pystyy myös murskaamaan huteria seiniä.
  • Invisibility - Tämä voima muuttaa Jakin näkymättömäksi.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki