FANDOM

Dark maker on mystinen avaruudesta tuleva laji joka on tuhonnut monia maailmoja ennen jakin planeettaa. Niillä on vaikuttavia koneita ja kehittynyt teknologia kuten Terraformer ja Dark Maker alus (Seem kutsuu sitä nimellä "Day Star" ).

Historia Muokkaa

Dark makerit ovat olleet kerran precursoreitä, jotka dark econ viehätys muutti dark makereiksi. Ne rakensivat dark maker aluksen ja tuhosivat monia planeettoja (tämä kaikki tapahtui suunnilleen samaan aikaan kun Ratchet pelisarjassa monia siviilisaatioita tuhoutui sodassa). Dark makerien alus näyttää planeetalta käsin violetilta tähdeltä, mutta ei näy pelin lopussa. Koska Errol on kyborgi hän pystyi kommunikoimaan dark makereiden kanssa vaikka ne olivat avaruudessa. Dark makerit hyökkäsivän Haven cityn metsään, Monk Temppeliin ja Spargus cityyn, Mutta Jak pysäytti ne. Errol aktivoi aluksen suojan, mutta Jak deactivoi sen, käyttämällä planeetan suojausjärjestelmää eng . planetary defense system tuhotakseen dark maker aluksen. Errol pakeni yhdellä Terraformereista, mutta Jak onnistui tuhoamaan sen.

Tyypit Muokkaa

On ainakin 3 varitaatiota dark makereista (+dark Daxter)

Dark maker trooper Muokkaa

Dark maker trooper on yleisin dark maker pelissä. Ne pystyvät aktivoida dark eco suojan ympärilleen, mutta se tuhoutuu kun sitä ampuu riittävän paljon.

Dark maker hornet Muokkaa

Dark maker hornet on siivekäs dark maker se pysyy ilmassa paikoillaan ja voi liikkua mitten haluaa.

Bomb spider Muokkaa

Bomb spider on maan alta tuleva hämähäkki joka räjähtää osuessaan viholliseen.

Aseet Muokkaa

S23618 ps2 2

Dark maker turret

Dark Maker Turret:Saatavilla Haven Forestissa.

Dark Satellite: Tehty tutkimaan uusia alueita ja maailmoja.

Dark Maker Bot: Dark Maker versio Titan Suit asusta.

Dark Maker Assault Craft: Suuria käveleviä koneita , neo vat varitaatioita Martian Tripodeista H.G. Wells'in War of the Worlds romaanista.

Dark Maker Terraformer: Ainakin Spargus Cityn kokoinen Cyber-Errolin käyttämä kone.

Dark Maker Ship: Valtava avaruusalus joka näyttää aivan virukselta lonkeroineen.

Trivia Muokkaa

  • Dark makerit ovat dark econ vaikutuksesta mutatoituneita ottseleita.
  • Dark makerit saattavat olla ottseleita dark maker asussa jollaisessa Jak on ollut.

Bomb Spider Muokkaa

Nämä pienet ärsyttävät dark makerit elävät ryhmissä maan alla, niistä ei tiedetä paljon mutta ne räjähtävät osuessaan viholliseen. Hornet Hornet on dark makereiden pää ilmavoimat. niillä on alhaalla jokin käden tapainen jolla ne voivat nostaa esineitä ja niillä on erikoiset jettisiivet ja ne voivat ampua.

Trooper Muokkaa

Dark makereiden pääjoukot. Niillä on dark eco hyökkäykset ja dark eco suojakilpi

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki