FANDOM

Flut-flut

Flut-Flut ja Jak

Flut Flut on suuri lintu,vanhassa maailmassa. Se on nähty vain vastasyntyneenä mutta hyvin kehittyneenä lukuun ottamatta siipiä ja sen emo on ollut paljon suurempi jos on tehnyt niin suuren munan. Täysikasvuinen flut flut on ainakin 30 metrinen. Lurkerit pyydystivät ainoan tunnetun flut flutin emon ja luultavasti söivät sen.

Käyttö Muokkaa

Flut walk animation

Flut Flutia voidaan käyttää vaikka boggy swamp suon terveydelle haitallisilla alueilla ja täysikasvuista voi käyttää lentämiseen.

[hyökkäykset]

kun flut flut lyö tai nokkaisee nokallaan tulee dark eco pilvi. Glitchit Snovy mountainilla kun löydät flut flutin yritä hypätä takavasemmalla olevan seinän avulla takanasi olevalle maapinnalle ja voit kävellä sillä ympäri tasoa ja jos menet hissillä alas Flut Flutista tulee näkymätön ja Jak näyttää siltä kuin leijuisi.

Flut Flut saattaaa olla Jak 3;ssa esiintyvän Leaper lizardin esi-isä.

Ulkonäkö Muokkaa

tunnettu nuori Flu Flut on suuri, noin strutsin kokoinen lintu, jolla on papukaijan tapainen nokka, se muistuttaa myös väritykseltään erästä ara-lajia. Flut Flutilla on valkoinen vatsa, tummansininen vartalo ja keltainen "takki", joka peittää sekä selän että osan pyrstöä ja pienen erillisen osan siipiä. Linnun siivet ovat hyvin pienet(tosin ainoa tunnettu Flut Flut on, taas mainittavasti hyvin nuori)loppuruumiiseen verrattuna, eikä niillä voi kuin räpytellä muutama metri. Flut Flutilla on suuret silmät ja iso vaalean sininen höyhen pääntakana.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki