FANDOM

Samos hut-1-.jpg

Kuollut kaupunki ennen Metal Headien hyökkäystä

Precursorit rakensivat maailmoja joista yksi oli Jakin maailma. Jossain vaiheessa Dark makerit eli korruptoituneet precursorit aloittivat sodan hyviä precursoreita vastaan ja sodan takia äyräs jäi kesken. Mutta jossain vaiheessa planeetalle tuli rauhan aika ja silloin kehittyivät esihistorialliset eläimet ja ihmiset. Nuori Jak ja nuori Samos ilmestyivät vanhaan maailmaan noin kymmenen vuotta ennen Jak and Daxter: The Precursor Legacyn tapahtumia. Gol ja Maia aloittivat suunnitelmansa kidnapata Blue, Red ja Yellow Eco tietäjät. Jak ja Daxter veivät the Rift Riderin ja Rift Ringin Sandover Villageen. Jak, Samos, Daxter ja Keira matkustavat ajassa. Metal Headit hyökkäävät vanhaan maailmaan ja aloittavat metal head sodat. Metal headit tuhoavat monia kaupunkeja Sankari Mar rakennuttaa Haven Cityn ja pystyttää Suojamuurin, jonka voimanlähteenä on eco eco kaivoksilta. Osa Haven Citystä jää Metal Headien kynsiin. Damas ja monia muita tuomitaan Vasterlandiin Paroni Praxiksen johdosta paroni myös perustaa Krimzon Guardin. Jak ja Daxter joutuvat erilleen Keirasta ja Samosista ennen ilmestymistään Haven Cityyn. Samos saadaan kiinni ja Keirasta tulee mekaanikko. Jakkia käytetään dark eco kokeissa ja saa dark eco voimat. Sillä välin Daxter oli hankkiutunut tuholaistorjujaksi ainakin pariksi kuukaudeksi ennen Jakin pelastamista ja Paroni Praxis ja Kor ovat kuolleet Jakin johdosta. Ashelin muuttaa Krimzon Guardin uudeksi Krimzon Guardiksi ja Brutterista tulee sen kapteeni. Erol on tullut kyborgiksi ja on nyt Cyber Errol, myöhemmin Dark Makerit ottavat yhteyttä häneen ja liittoutuvat. Cyber-Errol Rakentaa (Luultavasti Dark Makereiden avustuksella) KG death botteja ja ryhtyy metal headien johtajaksi kun edellinen on kuollut. Lopulta Jak kuitenkin tappaa Erolin ja tuhoaa Dark Makereiden aluksen jättäen kuitenkin planeetalla olevat dark makerit planeetalle elämään. Haven Cityä korjataan sodan tuhoilta ja saa uuden ulkomuodon. Jak, Keira, Samos, Sig, Daxter, Ashelin ja Torn matkustavat Kras Cityyn. Myöhemmin Jak voittaa Combat Racing kilpa ajot ja saa lääkkeen myrkkyyn. Eco vähenee maailmasta ja on paljon Eco Myrskyjä mutta lopulta Jak taas kerran pelastaa maailman.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki