FANDOM

Citizens-1-.jpg

Haven Cityläisiä

Jak2-citizens-fat.jpg

Ihmiset ovat yksi älykkäistä (puhekykyisistä) lajeista Jakin planeetalla, niillä on pitkät korvat. Vanhassa maailmassa he asuivat pienissä kylissä mutta nykyään suurissa kaupungeissa. Muita yhtä älykkäitä olentoja ovat: eräät lurker ja metal head lajit sekä precursorit ja dark makerit. Vanhassa maailmassa lurkerit terrorisoivat ihmisten kyliä mutta metal headit syrjäyttivät lurkerit ja nyt ihmiset ja lurkerit ovat liitossa. Lurkerit tosin ovat vähemmistö ja asuvat Haven Cityn alla olevassa lurker villagessa. Jakin maailmassa ihmisillä on melko kehittynyt teknologia Jonka huomaa zoomereista . Kun sotien jälkeen tuli rauha ihmiset kiertelivät eri kaupungeissa ja elivät rauhallista elämää Ihmisiä on Jakin maailmassa yli kaksisataa miljoonaa ja pääurheilulaji on combat racing eli taistelun ja kilpa-ajon yhdistelmä. Vanhassa maailmassa eco tietäjiä oli joka kylässä mutta heidän merkitys on vähentynyt. Ihmiset ovat saattaneet risteytyä joidenkin lajien kanssa kuten lurkereiden Gol acheron näyttää tällaiselta risteytykseltä. vasterlandin aavikolla elää ryhmä villejä ihmisiä maraudereja jotka ryöstelevät aavikoilla. Vuonna 304AJD ihmiset elivät jo monissa kaupungeissa kuten Haven, Spargus ja kras cityssä.

Ulkonäkö Muokkaa

Ihmisillä on pitkät korvat ja vanhassa maailmassa ne olivat pienempiä kuin uudessa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki