FANDOM

Jak 3™

919901 53681 front

919901 53681 back

SuunnittelijaNaughty Dog
JulkaisijaSony Computer Entertainment, Inc.
Julkaistu26.11.2004 (EU)
9.11.2004 (US)
GenreTasohyppely
Toiminta
PelitilatYksinpeli
Ikäluokitus12+
AlustatPlaystation 2
MediaDVD-ROM
EdeltäjäJak II: Renegade
Seuraaja

Jak 3 on kolmas Jak pelisarjan peli Kuten Jak II:Renegadessa,mukana on myös räiskintää. Edeltäjästään poiketen Jak 3:sessa on jokaisesta neljästä aseesta kolme eri versiota, mikä nostaa vaihtoehtojen määrän kahteentoista. Jak 3 kertoo myös syvällisen tarinan, joka selventää paljon koko pelisarjan juonta.

juoni Muokkaa

Tarina alkaa kun Haven City on muuttunut sotatantereeksi, kun kolme eri ryhmää taistelee sen hallitsemisesta. Haven Cityn Metal headeilta pelastanut Jak karkotetaan Wasteland-aavikolle, koska häntä syytetään sodan syttymisestä. Aavikolla Sparguksen asukkaat löytävät kuolemaisillaan olevan Jakin, Daxterin ja Peckerin ja vievät kaupunkiinsa. Kaupungissa Jakin täytyy osallistua areenalla pidettäviin gladiaattoritaisteluihin saadakseen asua kaupungissa. Taivaalta alkaa saapua ihmeellisiä Dark Maker -olioita, jotka olivat entisiä precursoreita, jotka olivat muuttuneet Dark Econ johdosta ja Haven City ja koko maailma ovat uhattuina. Jakin täytyy aloittaa jälleen taistelu. Jak 2 -pelissä kuolleeksi luultu Grav-zoomer-ajelun mestari Erol on palannut kyborgina ja hallitsee Krimzon Guard -vartiostoa ja on liittoutunut Dark Makerien kanssa ja käy sotaa Haven Cityä vastaan. Errol sai kyborgiruumiinsa vaihdossa Dark Makereilta.

Ääninäyttelijät Muokkaa

Englanninkielinen versio:

  • Daxter - Max Casella
  • Jak - Mike Erwin
  • Samos - Warren Burton
  • Damas - Bumper Robinson
  • Torn/Jinx - Cutter Mitchell
  • Pecker - Chris Cox
  • Ashelin - Susan Eisenberg
  • Sig/Count Veger - Phil LaMarr
  • Keira/Seem - Tara Strong

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki