FANDOM

200px-Jinx.png
Jinx on räjähde-ekspertti joka työskenteli Krew:lle. Hän on sarkastinen, katuviisas mies joka rakastaa räjäyttää asioita ilmaan. Jak 2;sessa Jakin ja Daxterin piti suojella Jinxiä, Mogia ja Grimiä kun nämä matkasivat viemärissä Marin patsaalle. Esine, jota he olivat noutamassa oli kuitenkin valettu patsaan sisään, Jinx räjäytti patsaan ja vei Marin sydämen takaisin Krewille.

LuonneMuokkaa

Jinx on sarkastinen, huumorintajuinen ja lievästi egoistinen. Hän vaikuttaa kovasti pitävän Jakista, yleensä innostuen hänet tavatessaan. Jinx ei erityisemmin säästele kerskailua, kun siihen tilanteeseen pääsee.

Jinxillä on erityinen mielenkiinto räjähteitä kohtaan, toisessa Jak-seikkailussa tämä toimii lyhyen hetken aisaparejensa kanssa viemärissä etsiessään Marin Sydän-nimistä jalokiveä, räjäytellen esteet tieltään. Kolmannessa Jakissa Jinxin rooli kasvaa, ensimmäiseksi häntä tarvitaan räjäyttelemään eräänlaisia tukiasemia ympäri Haven Cityä. Hän oli oletettavasti toisen ja kolmannen pelin välillä ehtinyt liittyä Freedom Leaguen riveihin ja ystävystyä Tornin kanssa. Hänen aisaparejensa Mogin ja Grimin kohtaloita ei tiedetä.

Jak 3 Muokkaa

Jinx; "Don't ask, I'll show ya the scars later."

Jinx liittyi freedom leagueen ja auttoi Jakia ja Daxteria muutamissa tehtävissä. Eräässä hän varastaa Krimzon Blast botin ja lastaa sen täyteen räjähteitä. Jak käyttää bottia tuhoamaan teollisuusalueen ja slummin erottavan muurin. Hän myös tapasi Jakin ja Daxterin Haven metsän porteilla ja räjäyttää eco sähköverkon.

Triviaa Muokkaa

  • Jinxillä on Brooklyniläinen aksentti, joka sopii hyvin hänen olemukseensa.
  • Jinx kutsuu Jakia yleensä lempinimillä, kuten "jakkie-boy"(jakkie-poju), "blondie"(blondi) ja "goldilocks"(kultakutri).
  • Jinx ja Razer ovat Jak-pelejen ainoat hahmot, jotka käyttävät tupakkatuotteita. Razer polttaa tyypillistä tupakkaa kun Jinx nauttii Kuubalaisia sikareita muistuttavista savukkeista.
  • Jinxillä ja Tornilla on sama ääninäyttelijä (Cutter Mitchell).
  • Jinx on englantia ja tarkoittaa huonoa onnea, pahan onnen tuojaa ja kirousta.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki