FANDOM

SC20130721-162630-1

Kleiver

Kleiver on wasterlander ja asuu Sparguksessa. hän voi pitää suhteellisen tärkeänä, sillä hän vastaa spargusen autotallista sekä on (entinen) ennätys ampuja sparguksen tykkitorninilla. Hän on myös taitava ajaja.

Jak 3Muokkaa

Kleiver tapaa jak in ekaa kertaa tämän juuri ollessa damaksen treeni radalla. Kun hän ennsimmäistä kertaa tapasi Jakin ja Daxter in Jak 3 :sessa, niin hän inhosi heitä, ja piti Daxteriä mahdollisena ateriana, mutta pienen ajan kuluttua hän alkoi kunnioittamaan heitä ja arvostamaan heidän kilpa lahjakkuutta ja taitoa. Kun Veger tehtiin ottseliksi, niin Kleiver teki hänestä päättäväisesti hänen apurinsa.

Jak XMuokkaa

Jak X :ässä, Kleiver saapuu Kras City yn, (myös Veger), saadaksensa toisen mahdollisuuden voittaa Jakin radalla, mutta pian hän on jälleen voitettu. Jak huomauttaa, että Kleiver ei tee mitään ilmaiseksi, osoittaa uskovansa, että Kleiverin värväsi Mizo , jotta hän saisi heidät pysäytettyä kilparadalla.

Triviaa:Muokkaa

  • Yhdessä tehtävässä, Kleiver sanoo, että hänen henkilökohtainen suosikki autonsa on Dune Hopper .
  • On avattava bonus nimeltään "Kleiver vaippa". Kuten nimikin toteaa, aktivoimalla sen se antaa Kleiverille vaipan.
  • Kleiverillä on monia termejä mitä hän käyttää, kuten "Ankle-Biters" ja "Small Poppies" Tämä on sopusoinnussa Sig :in kaltaiset termit, esim. "Cherries". Silti on myös syytä huomata, että Kleiverillä on aksentti, joka on luultavasti tarkoitus kuulostaa Australialaisellta.
  • Kleiver on 51 vuotias
  • Hänen aseensa on Rifle

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki