FANDOM

Kor-transitional-head-1-.jpg

Kor muuttaa muotoaan

200px-Human Kor-1-.png

Kor ihmisen muodossa

300px-Metal Kor-1-.png

Metal kor

Kor oli Metal Headien vallanhimoinen ja sadistinen johtaja.

Historia Muokkaa

Vuosisatojen ajan Kor on komentanut Metal Headejä tekemään tuhojaan. Hänellä oli pakkomielle saada Precursor kivi, jonka Mar kätki Haven Cityyn. Kor nähtiin ensimmäisen kerran Jak 2 renegadessä, kun hän yritti siepata Jakin menneisyydessä. Sitten hän onnistui saamaan nuoren Jakin käsiinsä, ja esiintyi vanhana miehenä huijaten Jakiä ja Undergroundia. Precursor kiven päädyttyä paroni Praxiksen käsiin Kor ei enää esittänyt, vaan eräällä rakennusmaalla paljasti itsensä ja tappoi Praxiksen. Sitten hän palasi pesäänsä odottamaan Jakin ja Daxterin tuloa. Siellä hän paljasti suunnitelmansa ja yritti tappaa kaksikon. Taistelun jälkeen Kor yritti paeta Rift gaten kautta, mutta räjähtikin pääsemättä läpi. Hänen päästään tuli Naughty Ottseliin uusi trofee.

Luonne Muokkaa

Kor oli hyvin vallanhimoinen, ahne ja julma. Hän oli valmis hävittämään koko Haven Cityn päästäkseen käsiksi Precursorkiveen, joka Marin Haudassa odotti, vaikka miljoonia viattomia siviilejä kuolisi. Koria ei ihmishenget kiinnostaneet pätkääkään jos nämä olivat tämän tavoitteiden tiellä. Kor oli myös ovela ja strategisesti lahjakas. Hän esiintyi vanhana miehenä "suojellen" pientä poikaa ja auttaen viattomia siviilejä pannakseen kapuloita Praxisin rattaisiin. Tosin kaiken tämän hän myös pyrki kumittamaan tekemällä jotain vielä julmempaa. Tämä osoittaa Korin olevan todella kaukokatseinen ja kärsivällinen.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki