FANDOM

Krew-color2.jpg

krew koko komeudessaan

Krew oli Haven Cityn "rikoslordi" ja mustan kaupan myyjä joka esiintyi Jak 2;ssa ja hologrammina Jak x;ssä.

Ulkonäkö Muokkaa

Krew on sairaaloisen lihava mies joka liikkuu leijuntatuolin tapaisen laitteen varassa, mikä saattaa pitää hänet myös elossa. Krewillä on useita koruja, muun muassa 6 sormusta, 5 kultaista ja 1 hopeinen vasemassa kädessä ja 4 oikeassa.Krew pitää yllään vaaleanvihreää paitaa joka liittyy vyöllä tummanvihreään, säkin tapaisiin housuihin jotka näyttää olevän ainoa asia joka pitää ihraa paikoillaan. Krewillä on hyvin hinkuva hengitys ja puhetyyli ja lisää usein lauseen loppuun "ey" äänähdyksen.

Jak 2 Muokkaa

Jak 2;ssa Krew omistaa Hip Hog Heaven Saloon nimisen baarin joka toimii tärkeänä paikkana tarinassa. Krew palkaa Jakin ja Daxterin "Aseiksi" tekemään likaiset hommat(kirjaimellistesti), josta he saavat vastineeksi asepäivityksiä pelin edetessä. Kuitenkin Jak ja Krew alkavat pikku hiljaa vihata toisiaan ja kun Krew käskee jakin hävitä Erolille ensimmäisen luokan zoomer kisoissa, Jak saa tarpeekseen ja häipyy. Jak tappaa Krewin pelin lopuilla asetehtaalla ja on sen jälkeen ilmestynyt vain Jak x pelissä hologrammi videossa.

Kuolema Muokkaa

Kun Jak saapui asetehtaalle pysäyttämään paronin asettaman pommin, tämä tapasi krewin tehtaan katolla. Krew yritti lahjoa Jakin unhtamaan näkemänsä, mutta Jakin kieltäytyessä nämä kaksi alkavat taistella.taistelussa Krew käytti "krew klooneja" jotka Jakin piti ampua päästäkseen niistä eroon.Kun kloonit oli kaikki poissa pelistä, Krew käytti leijunta tuolistaan tulevaa asetta Jakia vastaan. Lopussa, Krewin leijuntatuoli menetti voimansa ja tämä avuttomana makaamaan kun Jak pakenee Ashelinin kanssa tehtaalta pommin räjäyttäessä tehtaan ja Krewin.

Jak x Muokkaa

Jak x;ssä Krew palaa hologrammina vain paljastamaan että on myrkyttänyt Jakin ja ystävät tämän muistolle juodun maljan avulla. Seviää myös että Krewillä on Rayn niminen tytär.

Triviaa Muokkaa

  • Krewin vasen silmä näyttää olevan sokea.
  • Krew tarkoittaa miehistöä.
  • Krewin ääninyttelijä on William Minkin.
  • Daxter pelistä voi löytää esim. hotellista kuvia ylipainoisesta lapsesta joka näyttää yllättävän paljon Krewiltä.
  • Aluksi Krew ajatteli että Daxteristä saisi hyvän turkin.
  • Muun muassa Sig, Tess ja Jinx ovat työskennelleet Krewille Jakin lisäksi.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki