FANDOM

Errol final.jpg
Kyber-Errol on melkein kokonaan mekanisoitu versio Erolista Jak 2;sta ja on Jak 3;sen päävihollinen. Errol voidaan tulkita sosiopaatiksi.

Jak 3 Muokkaa

Jossain 2 ja 3 pelin välissä Erol uudelleenrakennetiin kyborkiksi, varmaan entisten Krimzon-vartijoiden toimesta. Errol komensi haven Cityyn hyökänneitä Krimzon-vartijoita, muutamia Metal Headejä aavikolla ja oli liitossa Dark Makerien kanssa, uskoen näiden palkitsevan hänet maailman tuhoamisesta. Kyber Errol nähtiin pelin alussa kun Jak ja Daxter tappavat dark eco kristallia kantavan Metal sauruksen, jolta tippui hologrammilähetin. Errolin pää ilmestyy lähettimeen jonka Jak tallaa tuntematta tätä. Myöhemmin Naughty Ottselissa Errol ilmestyy uudestaan pöytähologrammiin, tällä kertaa hänet tunnistetaan. Jak, Daxter ja Errol kohtasivat Krimzon asetehtaalla, jak voitti taistelun ja Erol pakeni.

264px-Cyber Errol 2.jpg

Viimeinen taistelu ja tappio Muokkaa

Kyber-Errol on Jak 3;sen viimeinen vastus. Jak ja Daxter jahtaavat häntä Dark Maker-avaruusalukseen, josta Errol pakenee valtaisalla Dark Maker Terraformerilla. Moniosaisen taistelun jälkeen Jak ampuu aluksen ohjaamoa Peace Makerillä, räjäyttäen Terraformerin ja uskottavasti, Errolin.

Triviaa Muokkaa

  • Erolin nimi tavataan yhdellä "r" kirjaimella vain Jak 2,ssa. Muutoksen syy on tuntematon, mutta lausuminen pysyy samana.
  • Erol on ainoa vihollinen joka on palannut pelisarjassa kehon kanssa.
  • On mahdollista, että Dark Makerit pelastivat Errolin aluksesta ennen sen räjähtämistä.
250px-DarkMakerTerraform06.jpg

Terraformer

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki