FANDOM

Maya
Maia ja hänen veljensä Gol Acheron ovat Jak and Daxter: The Precursor Legacyn päävastustajat. He yrittivät avata Dark Eco siilot Precursor Robotilla ja hukuttaa maailman Dark Ecoon muokatakseen sen omien suunnitelmiensa mukaan.

Historia Muokkaa

Maian menneisyydestä ennen Precursor legacyä ei tiedetä juuri mitään. Jossain ennen pelin alkua Gol ja Maia tulivat hulluiksi altistuttuaan Dark ecolle ja he päättivät luoda maailman uudelleen hukuttamalla sen dark Ecoon. Heidän oletettiin kuolleen kun Jak tuhosi Robotin ja sen ohjaamo putosi avonaiseen siiloon, toisaalta Samos vihjasi että he saattoivat selvitä.

Ulkonäkö Muokkaa

Maialla ei ole yhtä peittävää vaatekertaa kuin Golilla mikä saattaa tarkoittaa ettei hän ole altistunut Dark Ecolle yhtä paljon kuin veljensä; he ovata silti aivan yhtä hulluja. Maian iho on muuttunut veljensä tavoin sinertävänharmaaksi ja kummalakin puolella hänen kasvoja on tatuointeja muistuttavat tummat alueet. Maia käyttää precursor metallista tehtyä korsettia, suojuksia, saappaita sekä kypärää, joka muistuttaa oraakkelien päätä.

Triviaa Muokkaa

  • Maian sukunimi 'Acheron' on Kreikan tarustossa manalaa kiertävä joki.
  • Gol ja Maia ovat naughty Dogin mukaan kaksosia.
  • Maian ääninäyttelijä on Jennifer Hagood.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki