FANDOM

Metal GemMuokkaa

Metal gemejä (metal head skull gem) keräämällä voi ostaa Jak 2:sessa itselleen (Jakille) Dark eco voimia Orakkelilta. Aluksi tarvitsee muutamia (esim. 25kpl) mutta sen jälkeen tarvitsee jo yli sata. Jak tarvitsee näitä voimia, koska se Dark eco jonka baroni häneen oli Ladannut Tuhoaa häntä fyysisesti ja psyykisesti. Metal gemejä saa Tappamalla Metal headeja. Mutta jos esim. olet tappanut yhden, ottanut gemin ja kuollut, niin tällä metal headillä ei ole gemiä enään.

UlkonäköMuokkaa

Metal gemit ovat noin 25-50cm kokoisia kelta vihreitä, jonkun tapaisia metal cristalleja. Nämä gemit loistavat pimeässä joka tekee sen että voi nähdä Metal headin pimeässäkin.

Jak 2Muokkaa

Jak 2:sessa metal gemejä tarvitaan Dark eco voimien saamisessa. Niitä voi ostaa orakkelilta ja gemejä on lopussa aika vaikea saada.

Jak 3Muokkaa

Jak 3:sessa on helppoa löytää Metal gemejä. Ainakin silloin kun on metal headejien kaupungin osassa. metal gemejä voi myös löytää ruukuista sparguksen toreilla ja muissakin paikoissa esim. temppeleissä. tässä pelissä metal gemeillä voi ostaa itselleen tehtäviä jonka päätteeksi saat palkinnoksi Precursor orbeja. Jak 2 tehtävä ei maksanut mitään.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki