FANDOM

Paroni Praxis oli Haven Cityn julma hallitsija. Praxis oli Erolin kanssa vastuussa Jakin Dark Eco-voimista, Hänen ääninäyttelijänään toimi Clancy Brown.

Jak II Muokkaa

Praxis; "Join the Krimzon Guard and your family will be allowed to stay."

Praxis debytoi Jak II-pelin yhtenä antagonistina. Paroni Praxis oli varastanut Haven Cityn johdon oikeutetulta kuningas Damasilta ja johti kaupunkia rautaisella otteella. Hänet oltiin pakotettu solmimaan rauha Metal Headejen kanssa sillä ehdolla, että he antaisivat näille Ecovarastoistaan. Praxis suunnitteli kaikessa hiljaisuudessa komentajansa Erolin kanssa etsivänsä käsiinsä Precursor Stoneksi kutsuttua mahtavaa kiveä, jonka halkaistuaan voisi uskomuksiensa mukaan tuhota koko Metal Head-armeijan, tietämättään kiven tuhoavan kaiken orgaanisen -ja epäorgaanisen kokonaisuuden maailmasta. Suuruudenhullu Praxis kohtasi loppunsa Metal Head-johtaja Korin käsissä.

Ulkonäkö Muokkaa

Praxis oli tukeva ja lihaksikas, pitkä mies jolla oli hyvin jämäkkä ja sotilaallinen habitus. Puolet hänen kasvoistaan oli mekanisoitu menetettyään osan naamastaan taistellessaan Metal Headeja vastaan. Hän pukeutui siniseen univormuun ja kantoi mukanaan kookasta miekkaa.

Luonne Muokkaa

Praxis; "Defy and die."

Praxis oli hyvin kiivas, suuruudenhullu johtaja. Hänen toiminnassaan on paljon referenssejä mm. Adolf Hitleriin. Tämä saattaa olla taustatekijä hänen tyttärensä Ashelinin luonteeseen. Paroni Praxis oli hyvin häikäilemätön ja oli valmis tekemään mitä tahansa saavuttaakseen päämääränsä. Häntä eivät ihmisoikeudet juuri kiinnostaneet, sillä hän muun muassa oli valmis sulkemaan vesihanat slummeilta vain saadakseen Undergroundin hävitettyä Haven Citystä.

Henkilökohtaiset suhteet Muokkaa

  • Kor - Liikekumppani ja vihollinen
  • Jak - Vihollinen
  • Damas - Edeltäjä, petti tämän saadakseen virkansa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki