FANDOM

Sly & Jak.jpg

Jak & Sly eivät olleet mitään parhaimpia kavereita.

Playstation Move Heroes
PlayStation Move Heroes-1-.png
SuunnittelijaNihilistic Software
JulkaisijaSony Computer Entertainment
JulkaistuMaaliskuu 22, 2011
GenreToiminta-Seikkailu
PelitilatYksinpeli
Moninpeli (2 pelaajaa)
IkäluokitusN/A
AlustatPlayStation 3
MediaBlu-Ray Disc
EdeltäjäN/A
SeuraajaN/A

Playstation Move Heroes vanhalta nimeltä Heroes on the move on vuonna 2011 ilmestynyt Sonyn hämärimpiin ja toisaalta oivallisimpiin E3-julkistuksiin lukeutui Playstation Move Heroes. Kyseessä on PlayStation Move -ohjaimelle tarkoitettu seikkailu, joka heittää kuusi rakastettua PlayStation-maskottia samaan soppaan.

Joukossa ovat Jak ja Daxter, Ratchet ja Clank sekä Sly Cooper ja Bentley. Pelaajat voivat muodostaa sankareista oman "superjoukkion", jolla lyödään galaksien välisiä ökkiäisiä pannuun.

Pelaaminen Muokkaa

Pelimaailmoissa on tuttuja vaikutteita eri pelisarjoista, ja mukana on kattava asearsenaali "superhyviä" aseita liikeohjauksella käytettäväksi.

Yksinpelin lisäksi paketissa on myös yhteistyömoninpeli kahdelle pelaajalle. Tarinan päämääränä on lyödä uusi vihollinen, joka on alistanut isoja osia sankarien kotimaailmoista rautanyrkin alle.

Peli julkaistaan PlayStation 3:lle ensi vuonna.

Pelattavat hahmot: Jak, Ratchet, Sly, Daxter, Clank ja Bentley.

300px-Heroes on the Move-1-.jpg
120px-Jak fights KG Deathbots-1-.jpg

Jak taistelee KG death botteja vastaan

Playstation Move Heroes - Sankarit Vauhdissa on vuonna 2011 julkaistu cross-over peli Playstation 3:lle, jossa esiintyvät PlayStation 2:n kulta-ajalta olevat Ratchet & Clank-, Jak & Daxter- ja Sly -pelien sankarit ja apurit samassa pelissä. Pelissä käytetään Playstation Move -ohjaimia pelaamiseen. Peli on dubattu Suomeksi.

JuoniMuokkaa

Ratchet ja Clank ovat Metropoliksessa tuhoamassa kaupungissa riehuvaa robottia, kunnes aika pysähtyy ja sankarit imeytyvät madonreikään. Samaan aikaan Jak ja Daxter ovat Haven Cityssä törmäämässä hallinnasta poistetun ilma-auton kyydissä kuolemaansa, sielläkin aika pysähtyy ja sankarit päätyvät madonreikään, kuten myös Sly ja Bentley Pariisissa yrittäessään vapauttaa Murraytä telkien takaa. Sankarit ja apurit huomaavat joutuneensa toiseen maailmaan, jossa kaksi olentoa nimeltään Gleeber ja Lunk ovat järjestäneet ensimmäiset maailmojenväliset sankariturnajaiset. Kolmen sankariduon täytyy kilpailla toisiaan vastaan erilaisissa haasteissa päästessään takaisin omiin maailmoihinsa. Kaikki suostuvat kilpailemaan ja kilpailun edetessä paljastuu ettei kaikki ole sitä miltä näyttää...

Pelattavat hahmot Muokkaa

Olemukset Muokkaa

  • Freedom League Jak
  • Barbarian Jak
  • Racer Jak (Jak X)
  • Pirate Sly
  • Ninja Sly
  • Trillium Armor
  • Mustachio Furioso
  • Convict Ratchet
  • Secret Agent Clank
  • Cowboy
  • Classic Bentey
  • Pants Daxter
  • Military Daxter

Ääninäyttelijät Muokkaa

(Englanniksi)

  • James Arnold Taylor - Ratchet
  • David Kaye - Clank
  • Mike Erwin - Jak
  • Max Casella - Daxter
  • Kevin Miller - Sly
  • Matt Olsen - Bentley
  • Roger Craig Smith - Gleeber
  • Richard Horvitz - Lunk
  • Chris Murphy - Murray

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki