FANDOM

Precursor kivi tai oikeastaan Precursor muna on Jak 2 renegadessa esiintyvä voimakas esine. Haven Cityn rakentanut Mar kätki sen Metal Headien johtajalta, Kor´ilta, joka tahtoi käyttää sitä pahaan. Mar keksi rakentaa Haven Cityn alle paikan, jota nimitettiin myöhemmin Mar.in haudaksi. Paroni Praxis varasti kiven, ja aikoi käyttää sitä tuhotakseen Metal Headien pesän. Hän ei kuitenkaan tiennyt että Precursor kiven tuhoaminen olisi tuhonnut koko olemassaolon. Kun Kor oli tappanut Praxiksen, kuolemaisillaan oleva paroni näytti Jakille pommin johon kivi oli kiinnitetty. Myöhemmin Jak ja Daxter lähtivät Metal Headien pesään kohtaamaan Kor:in, joka paljasti kiven oikeasti olevan viimeinen Precursor muna. Kor aikoi käyttää nuorta Jakiä avatakseen sen ja iskemään näppinsä sen sisällä olevaan precursoriin. Kun nuori Jak avasi kiven(munan) , siitä tuli precursoreiden luoma hologrammi, jota luultiin precursoriksi. Koska oikeat precursorit näytettiin Jak 3:ssa olevan Daxterin näköisiä, kiven oikea tarkoitus on hieman epäselvä käsitys.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki