FANDOM

200px-Rayn
Rayn-racer
Rayn on Krewin tytär ja on esiintynyt ainoastaan Jak X pelissä.

Ulkonäkö Muokkaa

Rayn on kaunis ja hyvin pukeutunut nainen eikä ensisilmäyksellä uskoisi tätä krewin tyttäreksi. Normaali;Raynilla on tummansininen tukka jonka tämä pitää nutturassa päänsä takana puikojen ja pannan avulla. Korvissa on kolme kultaista korua. Hän käyttää vihreää takkia, leveälahkeisia housuja ja sinisä korkokenkiä.

kilpailija;Jokseenkin ratsastusasua muistuttava kokonaisuus, Rayn käyttää vihreää takkia, kypärää, ajolaseja kaulalla, vaaleita pussihousuja ja pitkävartisia, ruskeita saappaita korkeilla kroroilla.Niin sitä pitää!

Persoona Muokkaa

Rayn on alussa hyvin kohtelias, poliittinen ja individualisti, eli isänsä täydellinen vastakohta. Myrkytyksestä huolimatta, Rayn ystävystyy lähes kaikkien paitsi Ashelinin kanssa. Raynillä tuntuu olevan hyvin läheinen suhde isäänsä, kuten pelin lopussa selviää tämän olleen koko ajajn Krewin juonessa mukana, sekä Raynin ajojen aikana kuulluista huudahduksista("This one's for you, father").

Triviaa Muokkaa

  • Raynin ääninäyttelijä on Jeannie Elias.
  • Rayn puhuu Englantilaisella aksentilla.
  • Rayn on sarjan viides hahmo jonka isä tunnetaan.
  • Muutamista kohtauksista pelissä voi päätellä Jakin ja Raynin välillä oleen jotain.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki