FANDOM

Seem-girl-merged
Seem on Jak 3;ssa Precursormunkkien johtaja.

Persoona Muokkaa

Seem on Precursormunkki joka asuu Sparguksen ukopuolella. Hän ei luota ulkopuolisiin ja uskoi vakaasti Jakin ja Daxterin vain pahentavan asioita näiden saavuttua aavikolle. Seem oli hyvin kiinnostunut "päivän tähden"(Dark maker-alus) saapumisesta, jonka tämä uskoi aiheuttavan maaimanlopun. Seem oli yvin tietoinen Precurosrien tavoista ja jopa ulkomuodosta. Seem on hyvin rauhallien ja puhuu yleensä seesteisesti mutta varsin vihamielisesti.

Ulkonäkö Muokkaa

Seem on pukeutunut vartalon peittävään, tummanharmaaseen pukuun jossa on Jakin maailman tapaisesti letkuntapaisia nuoria jokaisessa raajassa, ja Precursor haarniskaan. Seemin hiukset on kokonaan peitetty mikä tekee hänestä ainoan hahmon Sigin lisäksi jonka hiusvärin joutuu arvaamaan. Seemillä on valkoinen iho (varmaan tatuoitu) ja kasvotatuoinnit; punaninen tiimalasin muotoinen peittää Seemin otsan ja nenän, silmiä peittää keltaiset puoliympyrät.

Sukupuoli Muokkaa

Seemin sukupuoli on ollut pitkään kysymyksen aihe. Vaikka Daxter puhuukin Seemistä "munkki poikana" on Seem todetttu naiseksi. Aiemmissa luonnoksissa Bob rafei kyllä kuvasi Seemin mieheksi ja tämän sukupuoli vaihdettiin vasta lopuilla.

Triviaa Muokkaa

  • Seemin ääninäyttelijä on Tara Strong, joka antaa äänensä myös Keiralle.
  • Espanjalaiessa, Ranskalaisessa ja Saksalaisessa veriossa Seem on mies.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki