FANDOM

SC20130721-162334-1.jpg

Tess ottselina

SC20130721-162305-1.jpg

Tess

==Tess==

Tess on tunnettu Daxterin rakastaja, mutta hän ei ole niin kuten muut Haven Cityn naiset. Hän työskentelee underground:issa ja on kiinostunut aseista.

Jak 2Muokkaa

Tess työskenteli underground:issa. Pian hänet lähetettiin Hip hoggin vakojaksi, eli Baari tytöksi. hänen piti saada selville Krew.n aikeet ja saada selville kaikki baronin liikkeet. Pian Jak ja Daxter ilmestyivät sinne. (Ja kuten tavallisesti) Daxter alkoi heti flirtailla tytön (Tessin) kannssa. Daxter muisti tavanneen hänet aikaisemmin kun he olivat menneet underground:iin puhumaan Tornin kannssa. Tess pelästyi ja hiljensi Daxterin. Hän ei halunnut paljastua vakooja aikeistaan. Daxterin suu hymyili kun sai huomattua Tessin suuret rinnat. Pian Tessin ja Daxterin suhde parani. Tess ei ole niin tärkeä hahmo pelissä mutta antaa hyviä ohjeita pelin aikana. Hänet nähdään ylensä vain hip hogissa työskentelemässä.

Jak 3Muokkaa

Jak ja Daxterin palattua Haven cityyn, Hip hog oli otettu sota majaksi. Jak ja Daxter löytävät Tessin Ampuma radallta tekemässä aseita. Jak saisi aseen yhdellä ehdolla, että hän näyttäisi miten hyvin hän osaisi suojella Daxteriä. Tessin ja Daxterin suhde on jo kasvanut rakkaus puolelle ja Tess on jo Daxterin kannssa päättänyt muuttaa yhteen. Tessin Työt muuttuivat, ja hänet näköjään pistettiin ase osastolle aseita tekemään. Jak 3:sen lopussa Precursorit muuttavat Tessin hänen toiveensa mukaan ottselliksi.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki